Samodzielne stanowisko pracy do Spraw Obsługi Rady Gminy
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy do spraw obsługi Rady Gminy należy w szczególności: 1) współdziałanie z właściwymi merytorycznie Referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie przygotowywania projektów uchwał Rady, 2) współdziałanie z właściwymi merytorycznie Referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie przygotowywania projektów zarządzeń Wójta, 3) przekazywanie - za pośrednictwem kancelarii - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i Komisji Rady, 5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady, 6) protokołowanie sesji Rady oraz posiedzeń Komisji, 7) gromadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawa miejscowego, 8) prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz wniosków i opinii Komisji Rady, 9) prowadzenie rejestru zapytań i wniosków radnych, 10) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta oraz aktów wewnętrznych, 11) organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady, 12) prowadzenie spraw i przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzania wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych oraz referendów, 13) prowadzenie spraw związanych z obsługą organów jednostek pomocniczych Gminy, 13) obsługa kancelaryjna w zakresie oświadczeń majątkowych radnych. 2. Stanowiska przy znakowaniu spraw używa symbolu "RG"
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.