Wykaz stanowisk w Referacie Inwestycji Gminnych, Funduszy i Promocji


a) Kierownik Referatu - Sekretarz Gminy
b) Stanowisko do spraw  zarządzania funduszami i zamówień publicznych

c) stanowiskodo spraw realizacji projektów

Do zadań Referatu Inwestycji Gminnych, Funduszy i Promocji
należy w szczególności:

1) planowanie zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych Gminy,
2) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją inwestycji, modernizacji i remontów,
3) prowadzenie centralnego rejestru umów i zleceń,
4) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - na zadania  realizowane przez Gminę, w tym:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienie go do zatwierdzenia Wójtowi,
c) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e) udział w pracach Komisji Przetargowych,
f) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy Prawo o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych,
g) opracowywanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) informowanie członków Komisji Przetargowych o terminach przetargów,
i) sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących przetargów,
j) przygotowywanie projektu umowy z oferentem wyłonionym w drodze przetargu przez Komisję Przetargową,
k) prowadzenie całokształtu procedury w przypadku złożenia odwołania lub protestu,

 Stanowisko przy znakowaniu spraw używa symbolu "GIF"